728x90 AdSpace

Σήμερα

Πρόληψη

Διατροφή

Επιλογές

22/10/11

Μυστικά για υγιή μαλλιά

Σάββατο, Οκτωβρίου 22, 2011
Επιμέλεια Αγγελική Μήλιου, βιολόγος, medlabnews.gr

Ενισχύστε την λεπτή τρίχα με σιλικόνη
Τα λεπτά και άψυχα μαλλιά είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα παράπονα των ανθρώπων για τα μαλλιά τους, αλλά λίγα από αυτά γνωρίζουν το καλύτερο φάρμακο. Τα βαριά conditioners το μόνο που καταφέρνουν είναι να κάνουν τα μαλλιά λιπαρά. Μια καλύτερη λύση είναι να χρησιμοποιείτε προϊόντα με σιλικόνη, όπως προϊόντα με διμεθικόνη ή cyclomethicone. Αυτά τα προϊόντα με ένα λεπτό στρώμα, δημιουργούν μια πληρέστερη αίσθηση στα μαλλιά χωρίς να φαίνονται λιπαρά. Η σιλικόνη παραμένει στη θέση της ακόμα και μετά το ξέπλυμα των μαλλιών.

Φάτε ψάρια και καρύδια για υγιή μαλλιά
Οι ίδιες θρεπτικές τροφές που είναι καλές για το σώμα σας ενισχύουν και την δημιουργία υγιών μαλλιών. Οι πρωτεΐνες και τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στο σολομό και τα καρύδια προϋποθέτουν ένα υγιέστερο δέρμα της κεφαλής. Οι θρεπτικές ουσίες που βρίσκονται στα φυλλώδη λαχανικά, τα φασόλια και τα καρότα είναι επίσης καλά για τα μαλλιά σας. Προσοχή στις δίαιτες με στόχο την γρήγορη απώλεια βάρους. Η ανεπάρκεια ορισμένων θρεπτικών συστατικών, όπως ο ψευδάργυρος, η βιοτίνη και οι πρωτεΐνες μπορεί να οδηγήσει σε εύθραυστα μαλλιά ή στην απώλεια μαλλιών.

Προστατέψτε τη λάμψη των μαλλιών σας με χλιαρό νερό
Το ζεστό νερό μπορεί να αφαιρέσει από το τριχωτό της κεφαλής το σμήγμα, που είναι το προστατευτικό λάδι που δρα ως φυσικό μαλακτικό και δίνει λάμψη στα μαλλιά. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να υποφέρετε κάνοντας κρύο ντους για την αποφυγή των θαμπών μαλλιών. Αντ 'αυτού, χρησιμοποιήστε χλιαρό νερό για να πλύνετε τα μαλλιά σας. Φροντίστε το δέρμα της κεφαλής σας κάνοντας του μασάζ με το σαμπουάν..

Ψάξτε για conditioners που περιέχουν πρωτεΐνες.
Η συχνή styling μαλλιών, ο χρωματισμός, λεύκανση, ή περμανάντ μπορεί να βλάψει προστατευτικό εξωτερικό στρώμα της τρίχας, που είναι γνωστή ως την επιδερμίδα. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που αποκαλούμε «ψαλίδα». Ευτυχώς, υπάρχουν προϊόντα για τα μαλλιά για να επιδιορθώσει την βλάβη. Ψάξτε για κλιματιστικά που περιέχουν πρωτεΐνη. Θα διεισδύσει στην πραγματικότητα το στέλεχος της τρίχας και την ψαλίδα επισκευή. Η επιδιόρθωση διαρκεί μόνο μέχρι την επόμενη σαμπουάν, έτσι θα πρέπει να το χρησιμοποιείτε τακτικά. Το συχνό styling των μαλλιών, ο χρωματισμός, η περμανάντ μπορεί να βλάψουν το προστατευτικό εξωτερικό στρώμα της τρίχας. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που αποκαλούμε «ψαλίδα». Ευτυχώς, υπάρχουν προϊόντα για τα μαλλιά για να επιδιορθωθεί η ζημιά. Ψάξτε λοιπόν για conditioners που περιέχουν πρωτεΐνες. Οι πρωτεΐνες θα διεισδύσουν στην τρίχα και θα επιδιορθώσουν τη ψαλίδα. Η επιδιόρθωση διαρκεί μόνο μέχρι την επόμενη φορά που θα χρησιμοποιήσετε σαμπουάν, έτσι θα πρέπει να βάζετε conditioner πιο τακτικά.
Πάρτε ότι «Bounce Redhead»
Η πληρότητα των μαλλιών σας είναι στα γονίδιά σας και η εμφάνισή τους εξαρτάται από το στυλ σας. Οι φυσικές κοκκινομάλλες έχουν παχύτερη τρίχα, ενώ οι ξανθιές λεπτότερη αλλά και το μεγαλύτερο αριθμό τριχών. Ευτυχώς, μπορείτε να ενισχύσετε τον όγκο των μαλλιών σας,ανεξάρτητα από το χρώμα του. Χρησιμοποιήστε ένα conditioner ή μια μους και στεγνώστε την περιοχή της ρίζας πρώτα. Αν τα μαλλιά σας είναι πολύ λεπτά, χρησιμοποιήστε μια χαμηλή θερμοκρασία στο στέγνωμα ή το ίσιωμα.

Να μην αντιμετωπιστεί η πιτυρίαση με Έλαια
Η πιτυρίδα δεν προκαλείται από το ξηρό δέρμα της κεφαλής, αλλά από μια φλεγμονώδη διαδικασία που επηρεάζει το τριχωτό της κεφαλής. Το τρίψιμο πετρελαίου στο τριχωτό της κεφαλής μπορεί να κάνει τη φλεγμονή χειρότερη, με αποτέλεσμα τη δημιουργία περισσότερων αντιαισθητικών λευκών νιφάδων. Γι 'αυτό τα φαρμακούχα σαμπουάν μπορεί να αντιμετωπίσουν καλύτερα την πιτυρίδα. Απλά φροντίστε να ξεπλύνετε με άφθονο νερό μετά τη χρήση φαρμακούχων σαμπουάν.
  
Μειώστε τη χρήση συσκευών στεγνώματος των μαλλιών σας.
Μπορείτε να φανταστείτε πόσο μεγάλο πλήγμα είναι το καθημερινό στέγνωμα με πιστολάκι με την υψηλότερη ισχύ σε watt για τα μαλλιά σας. Τα πιστολάκια ανεξαρτήτως μάρκας, θορύβου και ποιότητας ξηραίνουν τα μαλλιά σας και τα καταστρέφουν με την πάροδο του χρόνου. Για αυτόν το λόγο θα πρέπει να περιορίσετε ή και να σταματήσετε τη χρήση του.

Βουρτσίστε Λιγότερο τα μαλλιά σας για περιορισμό της τριχόπτωσης
Το υπερβολικό βούρτσισμα των μαλλιών θα σπάσει πολλές τρίχες με αποτέλεσμα να τις καταστρέψει. Κάποια απώλεια μαλλιών είναι φυσιολογική, αφού οι περισσότεροι άνθρωποι χάνουν κατά μέσο όρο από 50 έως 100 τρίχες κάθε μέρα. Αυτές είναι οι τρίχες που έχουν σταματήσει να αυξάνονται. Για να ελαχιστοποιήσετε την πρόσθετη απώλεια μαλλιών, χρησιμοποιήστε μια καλή βούρτσα με σωστές τρίχες και να αποφύγετε το βούρτσισμα ενώ τα μαλλιά σας είναι υγρά.

Αποφύγετε να οικειοποιηθείτε κάποιο στυλ μαλλιών που να προκαλεί ζημιά στις τρίχες σας.
Οι σφιχτές αλογοουρές και κοτσίδες μπορεί να σπάσουν ορισμένες τρίχες σας και να βλάψουν τους θύλακες των τριχών. Το συνεχές τράβηγμα μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε απώλεια μαλλιών. Τα πρόσθετα μαλλιά, προσθέτουν βάρος στα φυσικά σας μαλλιά και ασκούν πίεση στους θύλακες. Οι δερματολόγοι συνιστούν να μην φοράτε επεκτάσεις για περισσότερο από τρεις μήνες. Επίσης, να γνωρίζετε ότι τα βρεγμένα μαλλιά είναι πιο εύθραυστα, έτσι δεν θα πρέπει να κάνετε πλεξούδες ή μια αλογοουρά ενώ είναι βρεγμένα.
Μην επενδύετε πολλά χρήματα σε ειδικά προϊόντα για τα μαλλιά.

Αξίζουν πραγματικά τα επιπλέον χρήματα που δαπανάτε για εξειδικευμένα προϊόντα; 
Ορισμένα από αυτά είναι φυσικά φυτικά προϊόντα, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα έχετε και τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα πιο ακριβά σαμπουάν πολλές φορές δεν έχουν καλύτερα αποτελέσματα από τα φθηνότερα. Σημαντικό είναι να επιλέξτε σαμπουάν και μαλακτικά σχεδιασμένα για τον τύπο των μαλλιών σας, ανάλογα από το αν τα μαλλιά σας είναι λιπαρά, ξηρά, ή βαμμένα.

Χρησιμοποιήστε απαλό χρώμα για την κάλυψη των γκρι τριχών. 
Τα μαλλιά όσο μεγαλώνετε δεν γκριζάρουν μόνο, αλλά και γίνονται πιο αδύναμα, οπότε απαιτούν περισσότερη προσοχή. Αυτό σημαίνει ότι τα ταλαιπωρημένα μαλλιά δεν θα μακραίνουν το ίδιο γρήγορα μετά τα κούρεμα τα όπως παλιότερα. Έτσι καλό θα είναι οι χημικές ουσίες που χρησιμοποιείτε να είναι πιο ήπιες για τα μαλλιά και το δέρμα σας.

Εξουδετερώστε το φριζάρισμα το χειμώνα.
Η υγρασία και το κακό κλίμα φθείρουν τις τρίχες της κεφαλής σας με αποτέλεσμα να φριζάρουν. Αλλά υπάρχει περισσότερος στατικός ηλεκτρισμός στα μαλλιά σας σε χαμηλή υγρασία. Χρησιμοποιήστε το conditioner σας για την εξουδετέρωση του στατικού ηλεκτρισμού. Το σαμπουάν σας επίσης θα πρέπει να έχει ισορροπημένο pH για να ηρεμήσει το φριζάρισμα των μαλλιών έχουν υποστεί χημική επεξεργασία.

Κρατήστε τις βούρτσες μακριά από τις μπούκλες σας.
Τα σγουρά μαλλιά είναι πιο πιθανό να σπάσουν και να γίνουν ξηρά και εύθραυστα όταν τα βουρτσίζετε. Ξεμπερδέστε απαλά με τα χέρια σας τις μπούκλες σας και θα δείτε ότι το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο από το να χτενίζατε ή να βουρτσίζατε τα μαλλιά σας. επίσης μην το παρακάνετε με τη χρήση των ισιωτικών και άλλων παρόμοιων συσκευών, τα οποία μπορούν να βλάψουν τα μαλλιά.

Αποφύγετε τις ακραίες αλλαγές στο χρώμα των μαλλιών σας.
 Ίσως είσαι μελαχρινή που πάντα ήθελε να γίνει ξανθιά, ή μια ξανθιά που θέλει να κάνει τα μαλλιά της πιο σκούρα. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι με τις ακραίες αλλαγές χρώματος υπάρχει κίνδυνος να φθαρούν τα μαλλιά σας. Μερικοί δερματολόγοι συνιστούν να φτάσετε στην απόκτηση του χρώματος που επιθυμείτε διαμονή μέσα σε τρεις αποχρώσεις από το φυσικό χρώμα σας.

Κάντε χρήση φυσικών βαφών μαλλιών.
Το συχνό βάψιμο των μαλλιών σας μπορεί να τα βλάψει, αλλά αυτό δεν φαίνεται να βλάπτει την υγεία σας. Οι περισσότερες μελέτες δεν βρίσκουν καμία σχέση μεταξύ του καρκίνου και των βαφών μαλλιών. Καλό θα ήταν πάντως για την ομορφιά των μαλλιών σας να εξετάσετε τη χρήση φυσικών βαφών, όπως η χέννα.

Προστατέψτε τα μαλλιά σας από τον ήλιο.
Ο ήλιος δεν είναι φιλικός προς τα μαλλιά και το δέρμα σας. Η έκθεση στον ήλιο μπορεί να στεγνώσει τα μαλλιά, ειδικά αν είναι βαμμένα. Χρησιμοποιήστε ένα ελαφρύ σπρέι μαλλιών με την προστασία SPF ή φορέστε καπέλο τις μεσημεριανές ώρες.

Κάντε ντους πριν κολυμπήστε.
Αποφύγετε την βλάβη του χλωρίου με το ξέπλυμα των μαλλιών σας πριν μπείτε στην πισίνα. Αν τα μαλλιά σας είναι ήδη βρεγμένα, δεν θα απορροφήσουν τόσο πολύ από το νερό της πισίνας που είναι γεμάτο χημικά. Ακόμα χρησιμοποιήστε ένα σαμπουάν με ισορροπημένο pH για την περαιτέρω προστασία των μαλλιών σας.

Δώστε στα μαλλιά σας ένα διάλειμμα από το Styling
Για τα μαλλιά σας, το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι το να μην κάνετε τίποτα. Το χτένισμα, το βούρτσισμα, το στέγνωμα, και τα χημικά προϊόντα προκαλούν ζημιά στα μαλλιά. Ακόμα και το έντονο σκούπισμα με την πετσέτα μπορεί να βλάψει τα μαλλιά. Εάν έχετε ταλαιπωρημένα μαλλιά, να κάνουν ένα διάλειμμα από το styling. Δεδομένου ότι η κατεστραμμένη τρίχα μεγαλώνει, η νέα ανάπτυξη θα είναι υγιής.

Να είστε προσεκτικοί με τις αλλαγές στα μαλλιά σας. 
Οι ξαφνικές αλλαγές στα μαλλιά σας, όπως τα εύθραυστα μαλλιά ή απώλεια μαλλιών,, μπορεί να είναι ένδειξη ενός προβλήματος υγείας.Για παράδειγμα, η απώλεια μαλλιών μπορεί να προκληθεί από ασθένεια του θυρεοειδούς, έλλειψη σιδήρου, ή μια αυτοάνοση ασθένεια. Ορισμένα φάρμακα επίσης μπορεί να προκαλέσουν απώλεια μαλλιών. Αν ανησυχείτε σχετικά με τις αλλαγές στην κατάσταση των μαλλιών σας, δείτε έναν δερματολόγο.

REFERENCES:
American Academy of Dermatology
American Cancer Society
Consumer Reports
Journal of the American Academy of Dermatology
US Food and Drug Administration
Zoe Draelos, MD, dermatologist, High Point, NC.

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 σχόλια:

Item Reviewed: Μυστικά για υγιή μαλλιά Rating: 5 Reviewed By: Alex Yiatzides